BBC BIAS: Korporacja wysadzona w powietrze przez Theresę May nad "szczerze zdumiewającą" Pokryciem budżetu | Polityka | Aktualności

BBC BIAS: Korporacja wysadzona w powietrze przez Theresę May nad "szczerze zdumiewającą" Pokryciem budżetu | Polityka | Aktualności


Partia Konserwatywna pani May była pod wrażeniem wiadomości Korporacji o ogłoszeniu budżetu kanclerza Philipa Hammonda, która została przeanalizowana przez szefa polityki byłej Partii Pracy.

Jeden rozwścieczony doradca premiera o nazwie "najbardziej stronniczy biuletyn w historii".

Po serii biuletynów w programie "Today" pojawiły się dziwaczne roszczenia ze strony lewicowego think-tanku, że budżet przyniósł głównie korzyści bogatym, donosi The Sunday Times.

Analiza programu pokazała, że ​​"pomimo wysiłków zmierzających do zakończenia oszczędności, rodziny o niskim i średnim dochodzie stoją w obliczu ciągłego ucisku".

Jednak BBC nie ujawnił widzom, że dyrektor think-tanku, który dostarczył analizę, Resolution Foundation, był prowadzony przez byłego szefa Eda Milibanda, Torsten Bella.

Rzecznik Partii Konserwatywnej powiedział w Sunday Times: "To naprawdę zdumiewające, że rankiem po tym, jak rząd obniżył podatki dla 32 milionów ludzi, zwiększył krajową płacę, by pomóc 2,4 miliona osobom o niskich dochodach, i zainwestował 1,7 miliarda funtów więcej w Universal Credit , BBC zdecydowało się przedstawić swój raport na podstawie raportu z think-tanku Leftwing, który twierdził, że tylko bogaci ludzie mogliby z niego skorzystać. "

Program został wyemitowany we wtorek i od tego czasu wywołał skargę od nr 10, a BBC odmawia przeproszenia za jej zasięg, dodając, że analiza została wyraźnie przypisana do Fundacji ds. Restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji.

BBC spotkało się z masową krytyką w kwestii zgłaszania błędów, szczególnie w kwestii Brexitu i zasięgu wyborczego.

Niezależny raport na temat historii BBC z historycznego tygodnia, w którym został uruchomiony art. 50, aby opuścić UE, stwierdził, że "był zdecydowanie stronniczy przeciwko Brexitowi".

W raporcie z 2017 r., Przeprowadzonym przez grupę monitorującą News-Watch, która również wzięła udział w programie "Dzisiaj", stwierdzono "przytłaczający negatywny wpływ" na opuszczenie UE.

Podczas sześciu trzygodzinnych porannych pokazów od poniedziałku, 29 marca do soboty 4 kwietnia, Dzisiaj pole oznaczone 124 gości na Artykuł 50, ale tylko osiem, 6,5 procent, "dostał przestrzeń do merytorycznych argumentów, że przyszłość dla Wielkiej Brytanii poza UE przyniosłoby znaczące korzyści ".

BBC twierdzi, że "bezstronność jest w centrum jej dziennikarstwa".



Source link